Kaş düşüklüğü veya alın bölgesindeki deri gevşekliğinde bu bölgedeki deri fazlalığı alınabilir ve  alında daha gergin, kaşlarda daha kalkık bir görünüm sağlanabilir.

Kadın ve erkeklerde kaş pozisyonu farklıdır; kadınlarda kaşın kuyruk kısmının daha yukarıda olması istenirken, erkeklerde daha düz bir kaş görünümü tercih edilir.

Bu ameliyat izi nerede olur?

Kaş asma ameliyatları hastanın problemine, yaşına ve istenen kaş pozisyonuna göre değişik tekniklerle yapılabilir. Son yıllarda sadece iple yapılan kaş askılama işlemleri oldukça yaygınlaşmıştır.

Yaşı ileri alında derin kırışıklıkları olan hastalarda iz direkt kırışıklık içinde saklanacak şekilde veya saç çizgisine saklanacak şekilde deri çıkartılarak kaş kaldırma işlemi yapılabilir. İyileşme süreci oldukça hızlı olmaktadır.

Bazı hastalarda kaş kıllarının üst sınırından deri çıkartılarak kaş kaldırılabilir. Dikişler kıl diplerine komşu alana yerleştirildiğinden belirgin iz oluşmaz.

Genç hastalarda en sık kullanılan yöntem şakak bölgesinde saçlı deride 3 cmlik kesi yapılarak kaş altı dokuların asılmasıdır. Bu tekniktede izler saç içerisinde kaldığından görünmeyecektir.

Hangi teknik kullanılacağı hastanın ihtiyacına ve muayenesi sonucunda karar verilir.

Yaklaşık 1 hafta sonra hastalar işlerine dönebilirler.

Ortalama 2 -3 hafta ödem yani şişlik gözlenebilir, bu genelde hastadan hastaya değişmektedir.

Kaş asma işlemi sonrası kaşlar tekrar düşer mi?

Ameliyattan sonra yaşlanma devam edeceğinde yıllar içinde kaşlarda tekrar düşme olabilir. Bu süreç kişinin yaşlanma süreci ile paralel seyreder. Toksin uygulaması ve cilt gençleştirici uygulamalar ameliyatın etkilerinin uzatılmasına yardımcı olur.

Kaş asma ameliyatı ile birlikte yapılan işlemler?

Kaş asma ameliyatı genellikle göz kapağı ameliyatları ile birlikte yapılır. Yüz germe, yağ enjeksiyonları, burun ameliyatları ile birlikte yapılabilir.